fredag 2 december 2011

Uppskattad:)

Julpresenten från jobb i år.


Visst gör det att man känner sig lite extra uppskattad, när man vet 
att styrelsen tänkt till och fixat så fint till oss.
Vill säga tack och tänker att jag kunde inte haft det bättre, 
jag trivs så bra på mitt arbete!!

Önskar Er alla en skön fredagskväll!!
Själv ska jag mysa med barnen och frossa i mig lite ost och vin:))
Mannen är iväg på julbord så det gäller att 
dansa på bordet när tillfälle ges:)))

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Skön fredagkväll tillbaks!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Kram till dig oxå och njut av din fredakväll! Kram Malib.

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag har av en tillfällighet hittat din blogg och Vilda Tankar.Tycker ni har kanonbloggar.Kände mig hemma direkt.Ha en skön helg.....

    SvaraRadera
  4. Tack, det var kul att höra!!
    Du är välkommen in hit när som.....

    SvaraRadera