söndag 25 december 2011

God fortsättning...

...och hoppas ni hade en härlig julafton!
Själv hade jag det super mysigt i sällskap av 
mina barn, man och föräldrar.
God mat, julklappar och spel kan inte bli bättre i mina ögon:)
 En nöjd son:))
  Mamma och jag!
 Min älskade pappa!
Tomtenissen och hennes pappa:))

Vad hade man gjort utan sina nära och kära??
Jag är verkligen tacksam för det jag har:)

Idag fortsätter julfirandet hos mina föräldrar 
med den traditionsenliga lutfisken:)
Brorsan med familj kommer också dit, så det ska bli så trevligt!!

Ha en skön juldag!!!
Och glöm inte att:
NJUTA!!!!

2 kommentarer:

  1. Tack tack Helena! Japp vår julafton har varit underbar och man ser att ni osså haft det jätteskönt!!!! Kramar

    SvaraRadera
  2. Det låter som att ni haft det jättebra, gott & skönt!
    Precis som det ska vara.

    Skönt att inte behöva ge sig ut på stan idag - hade gärna sluppit men ett par saker behövs bytas så det är lika bra att kasta sig ut och få det gjort!

    Julakramar till dig //Monica

    SvaraRadera