onsdag 27 juni 2012

Ett minne för livet!

När jag för snart ett år sedan frågade min familj om de 
ville åka med oss till Turkiet och fira att jag fyllt 40.
Var de på direkt:))

Så kul sa jag.
Då bjuder jag på middag där!!!
När vi sen hamnade på världens lyxhotell med all-inklusive
med perfekt mat och dryck, kändes det helt tokigt.

Så istället bjöd jag familjen på familjefotografering!
Det blev väldigt uppskattat och ett verkligt 
Minne för livet!!

Tyvärr gick det inte att få bilderna på skiva 
så jag har fått skanna in dem:((
Men som tur är är kvalitén bättre på bilderna i verkligheten:))

8 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder och så fina!!!!!! Dom ska ni vara stolta över! Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Såååå fina ni är!! Jätte fina bilder!!

    Kram Carina K

    SvaraRadera
  3. Åhhhh va fina ni är alla!!!!!
    Kramar Sarah

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder på er!!!! :))

    SvaraRadera
  5. Kram Camilla skulle det oxå stå.... ;)

    SvaraRadera
  6. Åh vilka fina bilder... Härligt:) Kram

    SvaraRadera
  7. Så fina bilder och vilken bra grej att bjuda på. De svart/vita bilderna på barnen var verkligen fina.
    Själv väntar vi fortfarande på våra och jag börjar bli en aningens otålig.
    En vecka skulle det ta medan vi mailade varandra. Två veckor om det var okej frågade hon efter fotograferingen, men nu har det gått tre veckor...
    Blir de bara så fina som era så är det väl värt det!!!
    Kram Monica

    SvaraRadera
  8. Kanon fina bilder. Tack för två otrolig veckor, det gör vi gärna om:) Maya

    SvaraRadera