onsdag 6 juni 2012

Ångest & Grattis!!!

Ja, jag har haft fetångest över att jag inte har kunnat 
spring på grund av min förkylning:(
Men kroppen jag fungerar konstigt.

Vad har då jag då gjort när jag inte kunnat springa....jo, ätit:((
Allt i min väg har jag stoppat i mig bara för att det har varit 
synd om stackars lilla mig som inte har kunnat springa.
Vilket resulterat i +1 kg:(((((((

Men så igår bestämde jag mig för att jag skulle
prova att spring idag.
Snacka om att jag fick ångest, hur ska jag klara detta?
 Det var precis som jag glömt hur man gör.
Men viljestark som man är gick jag upp tidigt 
och tog på mig löparkläderna.
Sen gick jag igenom hela rundan i huvudet 
(värsta Pernilla Viberg stil).
Jag gav mig ut samtidigt som jag tänkte, jag springer väl så 
långt jag orkar, vilket väl lär bli 3 km:((
Men då händer något i min kropp och jag får
världens energikick:))
Så trots det där sura kilot sprang jag min mil:))

Jag klappar mig själv på axeln och tror minsann
att jag är värld något gott:))

Kanske lite svenska jordgubbar & vispgrädde
kan passa på en dag som den här:))
Grattis Sverige på din dag!!!!!

1 kommentar: