söndag 3 juni 2012

Blod, svett & tårar:((


Ja, för mig är det faktiskt en nära döden upplevelse att gå 
igenom garderoben och prova sommarkläderna.
Vill ju se vad som passar och sitter bra.
Och jag tror nog inte jag är ensam om det.......
Men jag säger bara ojoj vad familjen har tålamod:))
Eller är det kanske jag som har mest tålamod??

 När jag går mannekäng för dem är de domare av olika slag:
Mannen är väldigt sympatisk och säger hela tiden 
det han tror jag vill höra.
Sonen tycker allt och jag menar allt, är väldigt 
vackert på hans vackra mamma.
Dotter har en helt annan uppfattning om hur kläderna sitter på mig
 och hur vida de är snygga och moderna.
Jag fick ofta höra av sistnämnda, men mamma så kan du ju
inte ha det och hur gammal är den klänningen egentligen?

Visst hade jag velat ha en 20-årings kropp och 
en helt ny sommargarderob!
 Så är ju nu inte läget, men jag kan erkänna att det 
blev många goa skratt:))

Jaja, jag tar det med en stor nypa salt och med mycket humor:))
Jag är ju faktiskt 40 och det kunde ju varit så mycket värre.......



2 kommentarer:

  1. Du kommer att njuta av din semester!!!Och vi är nog lika allihopa med våra sommar gadrober och dess innehåll!Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Mmm. Det kunde varit värre. Men du reser dig igen...............

    SvaraRadera