måndag 25 juni 2012

Turkiet!!!!

Sitter och tittar på alla foto vi tagit och längtar tillbaka:))
Ca 800 bilder blev det och jag tänkte visa er några, 
men hur ska jag kunna välja??

Vi har varit i Kemer ett otroligt fint ställe:)

Jag och min familj, min bror och hans fru åkte ner tillsammans.
Veckan efter kom deras barn och mina föräldrar ner.
Vi har haft det så härligt tillsammans, så det gör jag gärna om!
 
 Hotellet var toppen, har verkligen ingenting att klaga på. 
Vi har verkligen levt i en lyxtillvaro:)
Bryggan:))
En av hotellets många toaletter:))
Trappan upp till barnens rum med egen toalett och dusch:))
Några av alla drinkar vi drack:))
Den otroligt vackra naturen:))
En helt vanlig kväll:))
 Julia är med på vattengympan:))
La Familia har kommit:))
Hannes & Kusinen
Mina föräldrar:)
Uppe i bergen på jeepsafari:))
Hannes med bägge kusinerna
Julia och Erika:))
På en båt i en grotta:)
Snorkling
Midsommar frukost...med snaps i äggkopp!!
Ett sätt att sola när det är varmt....
 ...och ett annat...
...och ett annat:)))
Jocke har hittat hem:))))))
 Två svägerskor systrar:))))
Så njutningsfullt...det här gör vi om!!!

6 kommentarer:

  1. Fan ( förlåt mitt ordval) vad härligt det ser ut!!!!!!!!!!!
    Ni har verkligen njutit!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jag vill tillbaka nu, gud vad mysigt vi hade:)) Maya

    SvaraRadera
  3. Åh ni ser ut att ha haft det så UNDERBART... Så härligt.. Vilket underbart väder ni kom hem till;) Vi får hoppas att det blir bättre. Ha det så bra och som vanligt ser du ju ut att ha blivit riktigt brun GÖÖT:)Kramar i massor till dej <3

    SvaraRadera
  4. Ser underbart och härligt ut!!

    Kram Carina K

    SvaraRadera
  5. Åh vad härligt!! Turkiet är underbart! Kram Camilla

    SvaraRadera
  6. Vilka fina bilder! Snacka om att man skulle vilja vara där istället för här i kalla Sverige.
    Ska bli kul att höra mer i morgon.
    Kram

    SvaraRadera