söndag 18 december 2011

Jag & Maria...


 29 år senare!!
Tyvärr var Kristina sjuk:(
Det var verkligen kul att träffas och prata gamla minnen!
Lite konstig känsla att vi känt varandra i 9 år i skolan och vi vet en del 
om varandras uppväxt, ändå känner vi inte varandra som vuxna.
Vilket vi naturligt vis fixade snabbt över några glas vin:))
Vi upptäckte också att vi kommer ihåg helt olika saker:)
Hoppas verkligen att vi kommer att träffas igen nu när vi har gemensamma vänner.

Hela kvällen var mycket trevlig!
Pernilla var den perfekta värdinnan och bjöd på mycket gott!
Vid närmare eftertanke tror jag att vi hade det för trevligt, vi
var nämligen inte hemma förrän 5.00 i morse:(
Så lite segt har det dock varit idag fast jag har förmånen att inte bli dagen efter:)
Problemet är att jag inte kan sova dagen efter så 
9.00 var jag uppe och fixade och donade.
Lär nog kännas imorgon, men men det var värt det för jag hade såå roligt!!

Tack än en gång Pernilla för en super kväll!!!

1 kommentar:

  1. Vad kul att det blev en rolig kväll och bra att vi inte (tror jag) har det så stressigt i morgon. Sista julveckan får vi allt lov att ta det lite lugnt.
    Vi ses - kram

    SvaraRadera