torsdag 29 december 2011

En dag på stan!!

Idag har jag haft en trevlig dag på stan med mamma.
Uppdraget var att hitta festkläder till henne.
Eftersom hon är en kvinna som kommit en bit i livet köper hon gärna kläder med kvalitet.
Alltså inte som jag då, många plagg för så lite som möjligt;))
Nej, när min mamma väl handlar så handlar hon ordentligt:)
Vi åkte då till Hansa Kompaniet där det finns butiker som hon gillar, bara det är en upplevelse för mig som är van att gå på HM och Lindex på något köpcentrum som det är bra att parkera vid:)
Jodå, vi hittade en massa fint, så mamma shoppade loss!!
En av blusarna var bara tillverkad i 4 ex, så risken är nog liten att hon ska komma på fest och träffa någon med samma blus!!


I den här fina påsen ligger kläderna fint inpackade.
En påse som har värdet av en veckas semester i något varmt land:))
Åh, jag hoppas verkligen att jag blir som min mamma en vacker dag!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Att du blir lika fin som din mamma en dag tvivlar jag inte på! Ha det gott året sista dagar! Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Härligt med lite shopping med din mamma!
    Jag tröttnar ofta ganska fort på mina kläder och när jag då köpt något dyrt har jag enormt dåligt samvete... Jag håller mig till H&M och de andra ett tag till! :)
    Tack för peppande ord!
    kram

    SvaraRadera
  3. Det är ett konstigt fenomenen, det där med kläder. Aldrig har vi kvinnor något att sätta på oss och ändå springer vi ofta i stan.
    Men att kunna på på stan med sin mamma är mysigt. Att få lite tid tillsammans.
    Ha ett gott slut.
    Kram
    Carina

    SvaraRadera