tisdag 6 december 2011

Nr: 2

...nr 2 är nu också avklarat!!
Det blev även en stor godkänt stämpel den här gången!!
Och jag är återigen en super stolt mamma.
Det som gjorde mig mest stolt var när läraren berättade att Julia 
ställer sig utanför allt tjafs som finns runt om henne i klassen.
Hon vill inte välja sida utan pratar och umgås med alla,
även om den mest populära tjejen blir sur.
Det värmer mitt mamma hjärta att hennes självförtroende 
är så starkt att hon vågar stå på sig:)) 

-Jag klarar inte av att se någon bli illa behandlad.
(Härliga ord från en 12-åring)




2 kommentarer:

  1. Så härligt Helena och så starkt av Julia att våga stå för sin egen åsikt!! Klart att du ska vara stolt! Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Så härligt att ha en tjej som vågar stå upp för sina åsikter. Och så skönt det är när allt flyter i skolan.

    Fick nyss ett sms från Oscar, allt är väl, de sitter på en sportbar, tar en öl och kollar fotboll. Kanske låter konstigt men jisses vad det gör mig stolt!
    PS: ska försöka att bli mer tydlig hädanefter... hi, hi

    KRAM

    SvaraRadera