måndag 26 december 2011

Mys!!!

 Idag har vi en riktig mysdag och det är sååå härligt!!!!
Grabbarna har byggt upp bilbanan i hela vardagsrummet
och jag tycker det är så störigt kul för dem:))
Julia går runt i sin Onepice och myser och jag sitter 
med en kopp kaffe i min hand:))
Alltså en perfekt mysdag!!

Det kan behövas nu när vi varit sociala med nära och kära i 3 dagar:)
Vi hade en jätte trevlig kväll hos mina föräldrar i går 
med god mat, dryck, spel och lekar!
Doris fick ett fint halsband av kusinen Aliz;)
Tre unga töser i soffan:))
Det gäller ju att vara snäll mot svägerskan nu när man snart ska fylla år:))
 Min ena stiliga brorson...
och den andra mellan de två gamla, hihi:))

Återigen tack för en trevlig kväll och de fina julklapparna!!
Nu återstår ännu mera mys den här mysiga annandagen!!!!

4 kommentarer:

  1. Håller med dej att det är skönt med en mysdag idag... Inget högt tempo här hemma heller... Kramar till dej <3

    SvaraRadera
  2. Shit vilken bilbana...... Vem fick den i julklapp??? Kram

    SvaraRadera
  3. Och det är bara hälften:) Hannes konstaterade lite besviket att vi har ett för litet vardagsrum:)) Jocke har fått bilbanan av sin bror och det är tradition att bygga den varje jul:)

    SvaraRadera