torsdag 22 december 2011

Ledig!!!

 Nu är jag julledig!!
En efterlängtad ledighet som verkligen behövs i vintermörkret:)
Jag kunde dessutom gå lite tidigare idag så jag satte full fart 
när jag kom hem och julstädade hela huset.
Det är så skönt när man är färdig:)
Måste erkänna att det var riktigt roligt att städa.
(För en gångs skull)
Kanske berodde det på stämningen i kroppen, vinet i glaset 
och musiken som var på fullt ös:))
Mest gick den här varm, redan en stor favvo för mig:))
Tycker dessutom att han är underbar!!
Ha en skön 
Dan före Dan före Doppare dan!!!!
(Skriver man så???  Ja, ja ni vet vad jag menar:))

1 kommentar:

  1. Den låten kom i radion när jag var på väg till city gross i morse. I bilen i sin ensamhet blev jag riktigt rörd.
    Ha nu ett fint jullov och berätta ALLT du gör här!!!

    Julakramar
    //Monica

    SvaraRadera