tisdag 27 december 2011

Vad gör man inte...

...för sina barn!!
Julia önskade sig nästan bara pengar i julklapp för att hon vill köpa en IPhone.
När julafton var över fattades hon bara 500 kr:(
Så nu började det:(
Kan inte jag få min födelsedagspresent i förskott???
Jag fyller ju snart år....osv.
Vi har försökt med alla argument vi har kommit på med att hon ska vänta, medan hon har kommit med ännu fler och faktiskt ganska vettiga med varför hon vill ha sin present i förskott.
Så snälla som vi är gav vi med oss:))
Men det hon inte visste var att hon inte skulle få pengar utan hon skulle få en IPhone som vi som tur var redan hade fixat och som låg och väntade på henne:))
Kravet var bara att då fick hon ställa till med kalas;))
Vilket hon såklart gärna gjorde!!
Så när hon bakat en smarrig kladdkaka blev det kalas:))

och hon fick sin älskade IPhone!!!
Så nu när det iväg till stan för att köpa skal och dyl, men det får hon minsann betala själv!!!
Men det gör hon gärna för lyckligare tös får man leta efter:)

Så säg....
Vad gör man inte för sina barn??

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Vad man inte gör för sina barn kan jag inte svara på!
    Men jag vet att Julia och Hannes är LYCKLIGT lottad med er två som föräldrar!!!!Och att ni har två härliga barn!!! Många kramar Malin

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig!
    Att göra sina barn lyckliga och glada är något av det bästa som finns.
    Jag kan hålla med Jess - det finns inget bättre än I-phone.
    Ha en bra fortsättning av julen.
    //Carina

    SvaraRadera