lördag 14 april 2012

Min bror och jag...

...vi har kramats av samma mamma!!


 Idag fyller min storebror 45 år!!

Jag har väldigt lätt för att bli sentimental och då hjälper en sån 
här dag till ordentligt:))
Tänk att jag har en bror som är 45, hur gick det till??
Det var inte länge sedan vi skojade/busade/bråkade så som syskon gör.
Min bror har alltid varit väldigt snäll mot mig!
På skolgården var han en trygghet<3
Kompisarnas hans var snygga:))
Tjejen han träffade blev en av mina bästa vänner<3
Jag fick ofta följa med, fast jag bara var lillasyster:)
På hans 20-års fest fick jag min första berusning:))
Hans barn betyder väldigt mycket för mig<3
Våra respektive tycker om varandra:)

 Vi umgås idag som vänner och festar gärna och ofta tillsammans.
Jag hoppas av hela mitt hjärta att mina barn en dag ska få en 
lika bra relation till varandra. 


Idag bjuder han till fest och det ska bli supertrevligt!

Och vad passar då inte bättre än den här gamla slagdängan:))

Önskar er alla en härlig Lördag!!!!

9 kommentarer:

  1. Men, åh, vilket gulligt inlägg!!! Du är för söt...
    Ses ikväll!
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Åh vad fint skrivet Helena... Hoppas att ni får en mysig och trevlig kväll Kram Kram

    SvaraRadera
  3. Blev rörd in i mitt hjärta, älskar dig och din bror och era underbara familjer, Kram Mamma och Pappa

    SvaraRadera
  4. Naw, va fint skrivit skrivit av dig!!!
    Tänk vilken lycka du har! det är dig väl unnat, önskar jag hade haft samma kontakt med mina alla syskon!
    Kramar!!!

    SvaraRadera
  5. Härligt Helena! Det är precis så det ska vara.

    Ha en trevlig kväll/natt!! Hälsa så gott!

    // Kram Jane

    SvaraRadera
  6. Ge din bror en stor kram och ha det så trevligt i kväll!

    SvaraRadera