onsdag 25 april 2012

Oinspirerad:(((


Har ni saknat mig??
Nej, antagligen inte:))
2 dagar utan inlägg är ju inte så länge, men för mig är det ovanligt.

Men jag är totalt oinspirerad:((

Livet bara trampar på med en stor avsaknad av våren.
Kanske är det det som gör att jag inte har så mycket att säga.
Det händer inte heller något spännande så här mitt i veckan:(

Fast för den delen säger jag inte att jag inte haft fullt upp.
Sen i söndags har jag
  • jobbat som vanligt
  • varit kräkvakt till dotterns migrän
  • sprungit 1 mil och 6 km
  • varit på föräldramöte
  • lämnat och hämtat hunden på trimning
  • läst i min bokklubbsbok
  • lagat middag till min familj varje kväll
  • tvättat & strukit
Men det är ju sån´t som alla gör, alltså ingenting spännande här:((

Längtar tills på fredag då ska jag till min kära arbetskamrat Carina:))
Sen ska några av oss ut och svänga på de lurviga:))
Då blir det halabaloo!!!

1 kommentar:

  1. Jo, jag har saknat dig! Var här inne och glodde innan idag, för att se om jag missat nåt... Den där perioden kommer alla in i, så e det bara. Men du kommer igen! Partyhelg? Här också, fast på lördagen... Det är bara att köra All-in!
    Kramen!

    SvaraRadera