måndag 16 april 2012

Jag har en ny diet:))

Har ni läst om hur bra rött vin är för vikten??
Om inte, så gå in här
Så det är ju klart att jag måste testa detta och värre dieter har man ju varit med om:)
Så nu sitter jag här med ett glas rött i min hand och bantar för fullt:))
Men jag måste erkänna att jag var inte vidare sugen, brukar vänta tills 
på fredagen för då tycker jag det smakar riktigt gott.  
Nu satt det väl inte direkt som en fläskläpp efter fruktsalladen och filen:(
Men vad gör man inte för att hålla sig smal och fin, hihi!!
Man får ju allt offra sig ibland:))) 

Ups, nu är glaset snart slut!!
Det var ju inte så farligt:)))
Längtar redan tills imorgon kväll när jag ska banta igen, hihi!!!

4 kommentarer:

  1. Ja, för visst ska man lita blint på vad det står i tidningen.......

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut Sarah, särskilt när det gäller så här viktiga saker:))

      Radera
  2. Ha, ha, den där artikeln tog jag också till mig:) Låter helt sant för mig.

    SvaraRadera