onsdag 11 april 2012

Snabb som en sköldpadda:((

Har ni provat appen "Endomondo"?
En perfekt app när man är ute och rör på sig!

Jag har varje gång jag varit ut på mina pw/löparrundor
tänkt sätta på Endomondo, men har jag kommit ihåg det?

Nej då:((
Men idag kom jag ihåg det!

Grejen var bara det att jag inte hade någon ork idag. 
Så jag tog en långrunda med Doris i snabb takt istället.
Men jag glömde ändra från löpning till gång.

Så med alla kissestopp, visade kära Endomondo att jag gått lika 
snabbt som en sköldpadda:((

Ingen vidare motion det:) 
Får nog kolla vad det blir för djur när jag springer, 
kanske är jag då snabb som en gris, haha:))

4 kommentarer:

  1. Hahahahaha, kan inte annat än skratta!!!! Hahahahahah

    SvaraRadera
  2. ibland e det skönt att va snabb som en sköldpadda o bara rensa tankarna :-))

    SvaraRadera
  3. Hahaha låter ju kul ;) och träning ska ju vara roligt.... Kram Camilla

    SvaraRadera
  4. HIHIHIHI visst är vi ett gäng sköldpaddor men men det blir väl bra det oxå! Kram Malin

    SvaraRadera