lördag 28 april 2012

En kul kväll...

...hade jag i går!!!
Carina bjöd på super god mat och dricka och mina goa 
arbetskamrater var lika roliga som vanligt!!!
Men det roliga slutade minsann inte med det:))
Vi var tre som bröt oss loss och valde att förgylla Swingan en stund!!
Som jag skrattade, har rejält ont i både fötter och skratt muskler idag.
Måste vara den bästa träningsformen , ever!!!

Jag var hemma 4.00 i morse, men är förvånansvärt pigg:)
 Fast den här dagen ska jag ändå slappa mig igenom.
Återhämtning är ju A och O:))

Önskar er en härlig lördag!!

2 kommentarer:

  1. Kan tänka mig att M fortsatte att roa dig/er resten av kvällen. Trollflöjtens vänners partyprinsessor har utökats till tre stycken tror jag allt.
    Härligt att höra att ni hade en kul kväll!

    Här är det lugnt också och med gott samvete minsann.
    Kram Monica

    SvaraRadera
  2. Låter som en härlig kväll!

    SvaraRadera