lördag 21 april 2012

Nu har jag fjärilar i magen!!!


Idag ska jag nämligen få min 40-års present av mina goa vänner:))

Det enda jag har fått reda på är att:
-Vi kommer kl. 10 och berättar vad du ska packa.

Snacka om att jag har fjärilar i magen:))
Men känslan är så härlig när jag vet att mina vänner ska göra något för mig.

Så jag får väl rapportera imorgon om hur min lördag blev!!

Förresten vad var det nu jag gjort för att förhöja min skönhet:))
Jo, tro det eller ej.
Jag har gjort hål i öronen, hihi!!
Snacka om 40-års kris, eller??
Men...varför inte, alla andra har ju det:))
Tog ut mina gamla när jag var 15 år, de blev liksom aldrig bra.
Hoppas att det går bättre den här gången:)

Nu ser jag framemot denna dag som säker kommer att
bli hur rolig och trevlig som helst!!

Önskar även er en härlig lördag!!!

3 kommentarer:

  1. Önskar dig en mysig lördag med mycke skratt och förhoppningsvis något gott! Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Hoppas du har det underbart!!!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Godmorgon Hur gick det? Vad gjorde ni? Berätta, nyfiken!!! Sugen på en skogs promenad idag? Kram svägerskan <3

    SvaraRadera