fredag 8 april 2011

Det är en härlig...

..känsla att sluta tidigt en fredag!!!

 Känner ni igen er?

Nu har en lugnet infunnit sig och godiset är upphällt.
 Tjuvstartade lite på påsken;)

I helgen händer det ingenting, det är såå skönt!
Vilket egentligen inte är riktigt sant eftersom Hannes har en cup i Växjö.
Tanken var att vi skulle åka hela familjen, men när vi fick reda 
på att vi ska samlas 5.30 backade jag och Julia ur.
Skäms lite för att jag inte ska vara där och heja på
min duktiga målvakt, men 5.30 en Lördag:(
Så imorgon får Julia och jag roa oss själva.
Kanske kan det bli ett besök på Vellingeblomman,
för att insupa lite påskstämning:))

Önskar er en härlig fredag!!

4 kommentarer:

  1. Va bra, nu gav du mig ett tips till att hitta på i helgen=) Till Vellingeblomman var det evigheter sedan vi åkte. Asså vi snackar innan Loppan föddes. Typ 6 år. Tack för tipset=) Och jag önskar dig en fortsatt härlig fredag

    SvaraRadera
  2. Ha, ha jag har en likadan skål stående här full med påskchokladägg (får fota den sen.) Det skall bli smaskigt efter middagen (har norpat några såklart)
    Tänk på att det kommer fler cuper, du hinner titta många gånger på din duktiga målvakt. Hälsa honom all lycka till!
    Ha ett skönt fredagsmys.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Ha en mysig helg! Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Hela familjen skrattade gott åt pingvinen och isbjörnen igårkväll!
    Kan bara hålla med om känslan!
    Kram, kram

    SvaraRadera