tisdag 26 april 2011

Lyrisk!

Jag blir helt lyrisk när jag går runt i vår lilla trädgård 
och tittar på allt fint som har slagit ut!
Dessutom luktar det sååå gott!
Jag kan gå runt hur länge som helst och bara insupa
att nu har äntligen våren/sommaren kommit!

Något som jag också kan bli helt lyrisk över är när jag ser 
Hannes stå i vändplatsen utan för vårt hus 
och spela fotboll helt själv.
Att han passar på att vara ute när det är fint väder utan att 
nödvändigtvis ha en kompis med, att han väljer att vara aktiv
istället för att sitta framför tvn eller tv-spelet.
Ja, som sagt denna vanliga tisdagskväll är min känsla lyrisk!!

2 kommentarer:

  1. Jag kan hålla med om att våren är bra för barnen=) De rör sig mer ute....
    Ses i morrn

    SvaraRadera
  2. Underbar tid vi har framför oss.

    SvaraRadera