måndag 4 april 2011

Vi möte våren...

...i Prag eller Praha som tjeckerna säger!
Vi har haft en helt ljuvlig weekend med mycket 
sol, vin/öl och skratt!!
Vi har promenerat, suttit på en uteservering, promenerat, 
suttit på en uteservering osv.
Och hör och häpna, jag har inte shoppat!!!
Det var alldeles för varmt och skönt för att ens förmå 
sig att gå in i någon affär, så vi höll oss utomhus 
nära alla vattenhål till våra mäns stora glädje.
Vi fick verkligen mersmak av det här, så nu blir det till att
börja spela kort tillsammans igen för att spara 
ihop till en ny resa!

Jag & Jane med slottet i bakgrunden.
Våra pågar:))
På en uteservering vid den berömda klockan
 Vi tog den här cola sightseeing bilen upp till slottet
 Väl uppe satte vi oss på en härligt varm och solig terrass
Här växte en helt ljuvlig magnolia
Sen var det bara att traska ner igen!
I väntan på mat
 Det blev väldigt många poseringsfoto...
 ..men roligt det hade vi!!
 Det blev många bilder, men det är så svårt att välja när
man tagit 250 st och då har jag inte fått 
Magnus och Janes bilder ännu, så vi får väl se om jag 
delar med mig av fler semesterbilder:))

3 kommentarer:

  1. Ni ser ut att ha haft underbart. Det blev en del foto med bara armar, var det lika fint väder hela tiden? Vi ses i morrn=) Kramar

    SvaraRadera
  2. Så härligt ni ser ut att ha haft det, att bara gå dit fötterna bär en är ljuvligt.
    Ha det bra.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken ljuvlig lång helg ni ser ut att ha haft! Mycket sol o gott! Du får berätta imorgon! Kram Malin

    SvaraRadera