söndag 22 april 2012

Mycke nöje & lite nytta!!!

Så kan man verkligen summera min helg!!!

Jag hade en underbar dag igår med mina väninnor 
som tog mig på spa i Ystad!!!
Mer avslappnad än så här kan man nog inte bli:))

Varmt och skönt bad
Räksallad till lunch
Gott vin som passande nog hette "Santa Helena"
En underbar ryggmassage

När vi efter en heldag på spa:et åkte hem till våra män och barn
 hade de fixat till en fantastiskt god måltid 
som vi avnjöt tillsammans!!!

Jag är så tacksam och lycklig att jag har så 
goa vänner som ordnat så fint för mig.
Tack ska ni ha!!!!

Efter en hel dags nöje tyckte jag det var dax att göra lite nytta!!!
Så idag jag tog itu med min garderob.
Den behövde rensas lite:)))
Jag kan ärligt säga att jag tycker att det är hemskt 
att behöva slänga mina kläder:((
Men det var kläder som jag inte använt på flera år.
Fast i min värld gör inte det separationsångesten mindre:((
Men nu är det iallafall gjort!!!
Och jag belönade mig själv med att åka till Burlövs 
centrum och handla lite nytt, hihi:))
Jaja, det mesta var till barnen.
 Men en liten blus slank ner till mig....ska ju ut på fredag:)))

Nu ska jag släng mig i soffan och njuta den resterande tiden av denna helg!!!
Hej, på er!!!!!!

6 kommentarer:

  1. Vilken fin present den var du värd:) Ser så skönt och avkopplande ut... Gud vad jag längtar till på lördag, när jag ser dina bilder:)) Sortera garderoben skulle verkligen jag åsså behöva.. Igår tog jag tag i att städa klädkammaren... Ett rum i taget;) Vi ses imorron Kramar till dej

    SvaraRadera
  2. Så mysigt - jag vill också ha vänner som tar mig på Spa!!! Suck!
    Kram

    SvaraRadera
  3. men Helena!! Du slänger väl inte kläder!? Det finns ju återvinning till bättre behövande.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det är väl klart att jag inte slänger dem!!
      De hamnar i en sån där UFF-conteiner:)

      Radera
  4. ÅÅÅ vilken härlig lördag det blev för dig! Ser super mysigt ut! Och vilken härlig känsla när man väl tagit sig i kragen och rensat ut sin garderob fast än ångesten över alla kläder ligger och gnor i en lilla hjärna! Njut nu av din söndagskväll så ses vi imorgon! Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Kunde ju inte bli bättre! Ser härligt ut, och passar dig som hand i handske! Så söta de är Susanne och Jane! Ha en fortsatt skön söndagskväll! /Helena

    SvaraRadera