måndag 9 april 2012

Dåligt väder och otäcka baciller:((

Då var det dax att återgå till det vanliga vardagslivet igen:(
Kunde gott få vara lite längre lov och ledighet för min del!

Känns som om jag har blivit lite snuvad på den där härliga ledigheten 
på grund av dåligt väder och otäcka baciller:((
I fredags var Hannes helt utslagen av en förkylningsbacill som gjorde
 honom sängliggande halva dagen:(
I går fick han otäcka magbaciller som han så vänligt 
delade med sig av till sin syster.
Så idag har hon gått runt och haft ont i magen och mått illa, 
hon har dock inte kräkts tack o lov!

Och jag har mest varit på dåligt humör idag av att jag känner mig snuvad 
på det fina vädret och möjligheten att hitta på något tillsammans:((

Som tur är hade vi två mysiga dagar i stugan, men än då.
Kan man inte liksom få göra om Påsken???
Eller iallafall 4 dagars ledighet, med fint väder och friska barn??

Tänk att det kan kännas så skönt att få gnälla av sig lite:))

1 kommentar:

  1. Inte kul att va sjuka!! påskvädret kunde man ju va förutan :(( o de har lovat likasant hela veckan, typisk när jag har semester... :-(
    men det blir säkert bättre. ....
    ha en trevlig vecka på jobb :-))Kram

    SvaraRadera