tisdag 3 april 2012

Det tar sig...

...med mina "powerwalks"!!!
Som nu faktiskt snart kan kallas för löparrundor:))
Jag är i uppstarten och det är lite seg den här gången eftersom det lyckades smyga in en förkylning mitt i alltihopa:((
Jag har mer eller mindre gått/sprungit i 7 år tid och jag tycker att det är underbart när det väl flyter på!
Men dessvärre lyckas jag alltid stoppas av skador eller någon dålig förevändning och träningen kommer av sig:(
Därför måste jag nu efter en väldigt stillasittande vinter jobba upp kondisen igen:(  
Det är jobbigt och jag har fruktansvärt ont i mina knä nu när jag kommit hem från min runda:(

Känns som det skulle gå lättare om jag gjorde så här:))
Ingen dum idé, eller hur!!

4 kommentarer:

  1. Asbra idé, hörru! Borde du ta patent på. ;D

    SvaraRadera
  2. Undra om den funkar på mig oxå?! Kram malin

    SvaraRadera
  3. Du kan ju prova att sluta snaska så mycket på jobb.... Hihi..... Ja har ögonen på dig och har numera laddat ner appen som räknar ut kalorierna, så nu skriver ja ner allt!!!! *puss* hihi

    SvaraRadera
  4. Ha, ha Ja det hade varit lättare för mig i alla fall. D.v.s om jag inte hade ont i knäna alltså...
    Kämpa på men som sagt börja långsamt, det lönar sig i längden!
    Kram

    SvaraRadera