lördag 19 november 2011

Personalfest!

Igår var det fest på jobb:)
Vi är 5 förskolor i vår förening och två gånger om året träffas
vi och festar loss tillsammans.
Igår var det då min förskolas tur att ordna festen:)
Vi bjöd in till en riktig höstfest med höstgryta och äpplekaka.
Det blev en mycket lyckad tillställning med mycket sång och skratt:))



Vi dukade långbord...



tänkte på de som lätt blir illamående...



och på de som var på myshumör:))



Jag och mina närmsta arbetskamrater, innan festen börjat.
Tror att alla hade en trevlig kväll, men lite skönt känns det ändå
att det är ett bra tag innan det blir vår tur att ordna fest igen.
Det är ju dock alltid roligare att gå på fest:))
Och för er som undrar:
Ja, jag mår bra och jag är inte bakis!
För det blir jag ju faktiskt aldrig:))
Men jag ser ändå jag fram emot en lugn och skön lördags kväll:)
Ha det gött mina vänner!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Den festande fixade vi bra! Ha en fortsat bra helg! Kram Malin

    SvaraRadera