fredag 4 november 2011

Kärlekskrank!!

Nu har jag gått här hemma i min ensamhet två dagar
för att återhämta mig.
Det är mysigt och skönt, men jag har upptäckt att jag 
känner mig lite som en kärlekskrank katt:))
Dagens höjdpunkt är när mannen öppnar dörren efter dagens arbete!
Inte illa att känna så efter snart 23 år tillsammans, kanske
förstärks det när man känner sig ensam.
Men jag väljer att se positivt på det, att jag verkligen 
Älskar min man!!!!
Jag bjuder på lite skånsk kärleksmusik så här på fredagskvällen...
 Ha det gött mina vänner!!!!


3 kommentarer:

  1. Det är väl underbart att känna så efter 23 år och fortfarande älska sin man :)) Jag känner likadant även om det går upp o ner i vardagen och vi har känt varandra i snart 22 år:)) Ha det gött du med!! Kram Camilla

    SvaraRadera