lördag 12 november 2011

Att man ska behöva....




... åka iväg för att handla vinterskor. Jag har ju ett par gympaskor det räcker väl??
Kan det finnas någonting som värre här i världen undrar Hannes??
Jo, en massa saker är värre än att handla skor säger jag.
Hade jag däremot sagt till dottern att vi ska iväg och handla, så hade hon jublat:)
Men med killar är det lite annorlunda, iallafall med min:(
Jag har velat åka iväg hur länge som helst men han har bara sagt, vi tar det en annan gång. Och eftersom det är rätt krävande att gå och handla med en som inte är ett dugg intresserad så har jag låtit honom slippa.
Men idag kom vi äntligen iväg efter att jag mer eller mindre tvingat honom:))
Med responsen -jag vet inte om jag kommer att använda dem??
Så då tänker jag att nu gäller det att köpa ett par han tycker är sköna så att han verkligen använder dem.
Vilka var då skönast?
Jo, de dyraste såklart:((
Men vad gör man inte för sina barn?
Huvudsaken är ju att han kan gå torrskodd genom vintern:))

Nu blir det till att ladda inför kvällens trevligheter!!
Vi blir hämtade av vår privatchaufför så då kan man ju unna sig ett litet glas så här innan:))

Önskar Er alla en trevlig lördag!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. haha, jag vet hur det e, Isak vill heller inte handla med mej. När vi e på ICA så går han mellan hyllorna en bra bit från mej, för tänk om hans kompisar ser honom med sin morsa...hua....

    SvaraRadera