måndag 28 november 2011

Tänt var det här!!!

Ska det vara så ska det vara ordentligt!!!



Det säger iallafall min man:))
Jag kan ju lugnt säga att vårt hus utmärker sig i kvarteret!
Det är så fint säger alla andra och det är ju mycket möjligt att de 
tycker det, men det är ju jag som ska gå in i det;(
Alltså, det är lite för mycket för min smak.
Men mannen och barnen är sååå nöjda och då har de varit så snälla
att vänta med den stora tomten.
Som tur är för jag bara dör......får visa Er den när den 
kommit upp så kommer ni att förstå.
Enda fördelen är:
Vill du hitta hit så följ ljusskenet på himmelen:))

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Då har Jocke satt sitt julpiff på huset!!! Ser mysigt ut i mörkret.......men tomten är jag tveksam till! Kram Malin

    SvaraRadera
  2. håller med dej Helena,lagom e bäst :-)

    SvaraRadera
  3. Man tänder på olika saker...
    Kram på dig

    SvaraRadera