torsdag 3 november 2011

Lugnt!

Här är det verkligen lugnt i dag!!
Jag känner mig ordentligt mörbultad efter gårdagens lilla ingrepp som idag inte längre känns så litet:(
Men jag vet ju att efter regn kommer solsken:))
Vad gör man då en sådan dag som idag när man inte ska göra någonting, för det är ju en så'n dag man så ofta drömmer om. Tänka att bara få slappa och inte göra någonting:)
Hm, jag kan berätta att rastlösheten sätter in ganska snabbt:(
Jag har dock försökt att variera mig:
Bok, kaffe, Wordfeud, bok, spel, Facebook, kaffe, bok, spel, Wordfeud, bok, kaffe, Facebook, bok, kaffe, bok, Wordfeud!!


Och då var spelen för mina barns skull, men som de säger:
Ombyte förnöjer!!!!!!!!
Eller, säger verkligen någon så egentligen, hm????

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Sköt om dig kära kollega <3 Snart får du röra på dig igen! Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Du ser ut att ha haft en lika bra dag som jag (borträknat smärtan då)
    jag bara älskar att göra ingenting. D.v.s läsa, dricka kaffe och glo lite på Tv eller sitta här framför datorn.
    Sen är det väl så att om man inte KAN röra sig ordentligt så är frustrationen större än när man kan öka tempot när man själv bestämmer sig för det. Det är väl där frustrationen ligger. I att inte just nu ha något val!
    Snart blir det bra igen och förhoppningsvis blir det då också väldigt bra.
    Krya på dig & lycka till med alla dina spel!!!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Krya på dig!! Kram Camilla

    SvaraRadera
  4. Ta det nu lugnt... Va rädd om dej Kramen

    SvaraRadera