söndag 13 november 2011

Farsdag!!

Vi tjuvstartade farsdags firandet redan igår med
att fira min fina pappa!!
Efter en tids oro när det har gällt hans hälsa har han nu 
fått besked om att allt är på topp igen!!
Vilket är underbart och de firade vi stort hemma hos mina föräldrar igår!
Vi hade så trevligt, åt och drack gott ända in på småtimmarna vilket 
resulterade i att jag helt glömde ta foto:((
Tur jag har ett fotografiskt minne, eller var det teflon minne??
Jag kommer inte riktigt ihåg, hihi!!!

Dagen idag har fortsatt i firandets tecken!
Jocke blev uppvaktad av barnen och han fick lite...
Tuggummi!!
20 paket om vi ska vara petiga, kommer 
förhoppningsvis att räcka ett tag:))
Jocke blev jätte glad, det går nämligen 
en hel del tuggummi när han tränar!

Sen var vi inbjudna på kalas hos Svedalas härligaste 4-åring !!
Det öppnades paket
och bjöds på smarrig smörgåstårta!!
Det var super trevligt och gott som vanligt.
Tack för att vi fick komma!!

Eftermiddagen avslutades i Svedala sporthall med en innebandymatch, 
tyvärr blev det förlust för våra duktiga grabbar den här gången:(
Bättre lycka nästa gång!!

Nu är helgen snart slut och jag går mot en ny hektisk vecka.
Men innan jag stressar upp mig över den ska jag slänga mig i soffan 
och läsa Niceville och spela lite wordfeud!!

Ha det gött!!!

2 kommentarer:

  1. Vad fint att bli bjuden på mat hela helgen och med bara glada miner överallt!
    Kram

    SvaraRadera
  2. =)
    Kan tänka mig att Jocke blev glad

    SvaraRadera