måndag 21 november 2011

Studiedag:)

Och jag sitter och njuter av tystnaden:)


Julia har en övernattningsgäst och de sover sött.
Hannes sover över hos en kompis.
Alltså sitter jag här vid köksbordet och bara njuter.
Barnen har det bra och jag har det bra, inte illa att börja måndagen med denna känsla av frid:))
Men nu är det snart dax för mig att ge mig iväg och det ska bli kul att se hur länge min känsla håller i sig:)
Ha en bra dag och kram på Er!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Kram till dig oxå! Ses imorgon! // Malin

    SvaraRadera
  2. Tystnaden kanske inte varade så länge men en helt okej dag ändå förhoppningsvis???
    Kram

    SvaraRadera
  3. Barnen har det bra och du har det bra.....Men stackars Jocke då.....Har inte han det bra???
    Hihihi
    Kramar

    SvaraRadera