fredag 10 februari 2012

Fredag!

När jag idag kom hem med ett stort fång tulpaner utbrast mannen:
Har du köpt tulpaner!
Det tänkte jag göra till dig, men det kom något annat i mellan:(
Sån tur för mig då att jag antingen kan kalla mig telepatisk eller en kvinna som reder sig själv:)))


Men det är ju tanken som räknas!!
Sägs det iallafall, vet inte om jag håller med om det i alla lägen.
Men nu njuter jag av mina tulpaner med en kopp kaffe i handen, som snart får bytas ut mot ett glas rött!!!
För det är ju FREDAG!!!!!!!!!!!!

Önskar Er en härlig fredagskväll!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Tulpaner är vackra... Ha en härlig helg.. Kram

    SvaraRadera
  2. Hahahah, eller så ljuger Jocke så bra att du tror honom.....Snygg räddning av honom att säga att han hade tänkt handla till dig=) Hehehehhe. Hihi, skoja bara, han har säkert tänkt handla till dig!
    Kramar, sakna mig inte för mycket i helgen, vi ses ju på måndag igen!

    SvaraRadera
  3. Härlig frsdagskväll önskar jag dig oxå!! Kram camilla

    SvaraRadera
  4. Blommor blir man alltid glad av, även när man köper dem själv:)

    SvaraRadera
  5. Hej Jeanette kul att se dig här!!!!

    SvaraRadera