lördag 11 februari 2012

La Familia!!!!

Idag bjuder jag på bilder av min familj!!
Jag tycker att mina underbara föräldrar har gjort ett fantastiskt jobb!
De har fått så fina barn som i sin tur har gjort ett såå
fantastiskt jobb med sina familjer och barn!!
Jag känner mig verkligen lyckligt lottad av att ha en sån underbar familj!!

Igår fyllde min mamma år!!
Min mamma som finns till för mig i vått och torrt!!
Som hjälper mig med så mycket. 
Jag hoppas att du förstår hur mycket jag uppskattar dig 
och jag hoppas att jag en vacker dag kan ge tillbaka, 
att jag kan få hjälpa dig!
Grattis än en gång!!

Idag bjuder hon ut La Familia på restaurang!!
Något som vi alla uppskattar och ser framemot!!
Jag tror det blir en favorit i repris, nämligen Filéfrossa på Rådhuskällaren.
 Gott, trevlig och mysigt ska det bli!

 Gör nu som jag....
Njut av livet och ha en skön Lördag!!

3 kommentarer:

  1. Önskar dig och la familja en skön helg! Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Hoppas att ni får en mysig kväll... Kramar till dej...

    SvaraRadera