lördag 18 februari 2012

Wild & Crazy!!!

Som vanligt blev det en helt Wild & Crazy tjejmiddag!!!
Som jag får sona för idag:((
Men, det var det helt klart värt!!

Tack Maj-lis, för en super trevlig kväll!!
Du vet verkligen hur man ställer till fest:))

Jag glömde tyvärr att ta med min kamera, så ni får 
stå ut med suddiga iPhone bilder:(
Bättre än ingenting, som dom säger:))

I kväll får det bli lugnt och för min del passar det perfekt!
Känns som jag festade 3 helger inpressat på en stackars fredag:))
Jocke tycker jag är ynklig som inte får rumpan ur soffan idag,
men det tycker jag att jag är värd, hihi!!
Att få ha rumpan i soffan alltså:))
För bakis det blir jag ju aldrig!!!!!!!
Är bara lite trött:))

Ha nu en fortsatt härlig Lördag mina vänner!!!!!

6 kommentarer:

  1. Åh, herre gud....
    Jag är fortfarande suddig i konturerna...
    Tack för skjutsen igår!
    Ska snart hem till M-L och hämta kvarglömda persedlar...

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Vi ser ut som vi hade kul,.....

    SvaraRadera
  3. En som vanligt toppenkväll!!! Nu har du fått din kommentar ;-) kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Haha, så duktiga ni är som kommenterar!!!

    SvaraRadera
  5. Tack själv, alltid trevligt att träffas ;-) nu laddar jag för en ny omgång......kl 18.00 är det dax igen.

    SvaraRadera
  6. Nu börjar snart min nästa fest med trevliga zumbianer, kanske blir det en tur till stan på nått nytt ställe. Vilken tur att jag inte är lika gammal och trött som ni. (Marie man måste skriva sitt namn, annars vet inte Helena vem det är som skrivet, haha) Ha de gott mina vänner Kramizar Maj-Lis

    SvaraRadera