lördag 4 februari 2012

Härliga Lördag!!!!

Visst är det härligt när solen skiner och luften är hög och kall.
Men jag är glad för att jag får vara inne och sitta framför 
brasan för det är faktiskt lite för kallt för mig:))
Vi hade en trevlig kväll igår hos 19-åringen och idag ska 
vi fortsätta med att fira en annan ungdom.
Vår kompis son blir 20 år!!
Tänk att våra barn i kompiskretsen är så gamla,
vilken tur att det inte syns på oss föräldrar:))

Måste bara visa er vad jag fick av min dotter när jag fyllde år!
Kan erkänna att jag grät en skvätt<3
Härligt att se att hon är så medveten om hur vårt förhållande är till varandra.

Önskar er alla en trevlig lördag och 
gör som jag håll er inomhus:)))


3 kommentarer:

  1. Vilket gulligt hjärta du har där hemma! Kram Malin

    SvaraRadera
  2. NAW!!!!!!
    Va gulligt av henne!
    För visst e det som hon skriver! Att med dem man älskar kan man bråka med=)
    Du har en liten skatt i henne!
    //Sarah

    SvaraRadera
  3. Åh vad ljuvligt Julia skriver.....kloka ord....underbart att få som mamma :) Kram Camilla

    SvaraRadera