tisdag 21 februari 2012

Kvällssjuk???

Kvällssjukan finns den???
För jag tror att jag har fått den:((
Varje kväll är jag så sjuk så sjuk så!!
Ont i kroppen, trött och frusen.....det är så synd om mig.
 Jag håller mig pigg och frisk hela dagen på jobb för att sen rasa 
samman totalt varje kväll jag kommer innanför dörren:(
Men förståndig som jag är går jag och lägger mig tidigt och 
som i ett trollslag mår jag bra nästa dag!
Ja, tills nästa kväll för då blir jag såååå sjuk igen:((

Det måste bara vara kvällssjukan om den nu finns!!

Det verkar vara en ond cirkel som antagligen inte försvinner förrän 
våren med ljus och värme är här!!
Jag längtar för jag vill inte känna mig sjuk!!!!
Fast fördelen med kvällssjukan är ju att jag är frisk imorgon igen:)))
Praktiskt, eller hur?? 
Slipper ju vara hemma från jobb:)))


1 kommentar:

  1. Är oxå sjukt TRÖTT var evigans kväll och håller på att somna innan barnen! Tror att det är en STOR brist på SOLVITAMINER!
    !!!! Kram Malin

    SvaraRadera