onsdag 29 februari 2012

Sömn......

 ....löser det mesta:))
Jag gick hem från jobb igår med en konstig känsla i hela kroppen.
Trött, ont i kroppen och ett förfärligt tryck i huvudet:(
När jag kom hem så sov jag och sov och sov, ja och sen sov jag lite till:))
I förmiddags när jag väl pallade mig ur sängen kändes det mycket bättre:))
Jaja, trycket och värken är fortfarande kännbar, men mycket mindre.

Så förhoppningsvis efter ännu en natts sömn (längtar redan) så
är jag Fit för Fight i morgon:))

 Jag är alltså helt säker att det där med sömn inte är så dumt:))
Synd bara att dygnet inte har fler timmar, så att jag hunnit med 12 timmar varje natt:))

4 kommentarer:

  1. Så skönt att sömn kunde hjälpa dej:) Ska bli härligt att träffa dej imorron igen.. Kramar till dej

    SvaraRadera
  2. Visst är det verkligen så att sömnen är medicinen ibland. Och kanske att bara vara hemma själv i stillhet och lugn och ro.
    Livsviktigt för hälsan på längre sikt.
    Skönt att det också verkar ha hjälpt dig och att du piggnat till igen.
    Vi ses i morgon!
    Kram, kram

    SvaraRadera
  3. Skönt att du känner dig bättre! Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Välkommen tillbaka!!!!!!
    KRAMAR!!!

    SvaraRadera