onsdag 22 februari 2012

Inget gnäll....

...idag inte!!!
Kunde kompa och gå hem redan lite över 10 i förmiddags:))
Det kompenserar lätt för de gånger jag gnällt jobbat sena kvällar.
 Det är det sköna med sportlov för min del.
Lite mindre barn på min förskola och ingen planerad
verksamhet utan bara en massa lek och mys:)
Och då kan vi personal passa på att ta ut inarbetad tid.
Så härligt och så mycket jag har fått gjort!!

Så här gnälls det minsann inte och förhoppningsvis 
blir jag inte lika sjuk ikväll!!

3 kommentarer:

  1. så skönt!
    själv kompar jag tors fred o sen e det semester en vecka :-)

    SvaraRadera
  2. Det låter bra - hoppas du orkar hänga framför mästerkockarna ikväll med gott humör!
    Ses i morn

    SvaraRadera
  3. Hoppas du slipper känna dig supersjuk i kväll!!!!
    Kramar

    SvaraRadera