tisdag 14 februari 2012

Pigg & vaken!!!

20,30 i går kväll var alla i den här familjen i säng:)
Snacka om att vara trötta.
Men så skönt att få gå och lägga sig, det tyckte till och med barnen.
Och resultatet är ju att jag i dag är pigg & vaken idag, så dejligt!!!!!!!

Idag är det då Alla hjärtansdag, denna kommersiella dag som jag inte bryr mig så mycket om. Men lite mysigt var det ändå att mötas av dottern som sa:
-Glad Alla hjärtansdag mamma!!!!

Jag tror att den här dagen är viktigare för den yngre befolkningen, än för oss som har varit med ett tag:))
Sonen har köpt den här nallen till sin tjej:))


Så sött!!!

Så jag kan ju inte vara sämre än mina barn därför säger jag nu till Er alla

GLAD ALLAHJÄRTANSDAG !!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Glad alla hjärtans dag kära Helena..... Hittade du nått i väskan din ????? <3
    //Sarah

    SvaraRadera
  2. Inte är jag lika duktig som Sarah som förberett sig så gulligt men hoppas din dag blir riktigt hjärtlig från morgon till kväll!
    KRAM

    SvaraRadera