söndag 19 februari 2012

Sköna söndag!!

Denna sköna söndag gick jag inte ur sängen förrän 11.00!!
Skönt så länge jag ligger där, men full panik när jag inser att det 
ska hinnas med både frukost och lunch innan 14,00.

Grabbarna i familjen ska nämligen på ishockey idag!!
Det syns tydligt vem det hejas på, eller hur??
Tyvärr är tron på vinst inte så stor eftersom vi ska möta laget som toppar listan:(
Men heja REDHAWKS!!!
 Hoppet är ju det sista som överger en:))

För min del blir det att komma ikapp efter gårdagen slappande,
men sen blir det soffmys igen för det är ju dock Söndag:))

Sen måste jag nog bara säga några ord om gårdagens mello.
Alltså han där Ranelid, jag kan inte hjälpa det men 
jag tycker nog att han är rätt cool ändå.
Vågar knappt säga det högt för risken att bli påhoppad är rätt stor:)
Men jag tyckte att han gjorde det bra och att låten faktiskt var bra,
 i alla fall bättre än det andra skräpet som framfördes!
Vill jag att han ska vinna???
Nej, så klart inte!!
Men människor som inte bryr sig om vad andra tycker utan kör sitt race,
det tycker jag är coolt!!!!


3 kommentarer:

  1. Hoppas att du fick en riktigt skön söndag i soffan! Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Du lär bli påhoppad av mig=) men vi tar den diskussionen när ja kommer till jobb på tisdag! Kramar!!!!

    SvaraRadera
  3. Heja Redhawks!
    jag sällar mig till Ranelids fanclub. Både hans böcker och han själv är ett unikum och tydligen har han ett antal anhängare eftersom han kom direkt till globen.
    heja Ranelid säger jag också!
    Kram

    SvaraRadera