fredag 3 februari 2012

Idag...

...blev jag firad av mina härliga arbetskamrater!!!
Jag fick detta underbara armband:))
Tack snälla<3
Det är nästan så att jag tycker att det är synd att firandet 
för mig är över för denna gång:(
Det har ju varit helt underbart att bli uppvaktad på det här sättet.
Aja, om 10 år fyller jag ju 50:))

Nu är det dock så att det är andras tur att bli firade:)
Idag bär det iväg för att fira min brorson som fyller 19 år!!

Grattis Pontus
och skön fredag på alla er andra!!!

5 kommentarer:

  1. Gud vad snyggt - snälla arbetskamrater du har he, he!

    Ha en kul kväll, själv drar jag på O learys och sen hockey - jipiie1
    Kram, kram!

    SvaraRadera
  2. Verkligen superfint armband.... Kramar till dej

    SvaraRadera
  3. Kram och ha en härlig helg!//Malin

    SvaraRadera
  4. Vilket vackert armband!
    Dina arbetskamrater kan de.
    Kram
    Carina

    SvaraRadera