lördag 25 februari 2012

Shopping!!

Idag har jag varit i Lund med mina Goa arbetskamrater och shoppat!!
Tack för att jag blev medbjuden!!

Naturligtvis blev det lunch...



...och en kaffe:))



Vi har haft en mysig dag tillsammans och gjort en massa fynd:)
Mitt bästa fynd är de här läckra skorna ifrån Bianco:))



Att ge 195 kronor för ett par skor som kostat 650 gör ju en glad:))
Tror de blir perfekt när vi ska på cocktailfest och ska sanningen fram tror jag det blir den enda gången jag använder dem. Eftersom klackarna är 10 cm, inga danseskor direkt och då är det ju extra bra att jag hittade dem på rea:))

Nu laddas det för melodifestivalen!!
Julia och jag ska iväg och se den live, så det blir en riktig tjejkväll!!

Ha en härlig lördagskväll mina vänner!!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Ha en superkul tjejkväll!! Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Så mysigt - då är du mer bekant med Lunds utbud nu!
    Omväxling förnöjer!
    Ha en kul kväll, jag ska hålla utsikt efter er här hemifrån!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag kollar för fullt efter dig....Jag ser dig inte!!!!!! =)

    SvaraRadera