onsdag 1 februari 2012

Min 40-års dag!!!!

Ja, nu är den över och jag har överlevt med förståndet i behåll:))
Denna dag som jag har haft sådana nojjer inför blev hur bra som helst!

Jag hade en underbar födelsedag med ett öppet hus där 
när och kära kom och förgyllde min dag!!
Mitt hjärta blir så varmt av glädje och tacksamhet att 
jag har så många goa vänner och släktingar
runt omkring mig som ville komma till mig på min dag. 
Tack ska ni ha allihopa och tack för de fina 
blommorna och presenterna jag fick!!

6 kommentarer:

  1. Underbart att du hade en bra och härlig dag.... Kramar till dej och imorron får vi se dina ringar spännande....

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att din dag blev så lyckad! Spännande att få se dina ringar imorgon och få höra hur det gick med soppan och allt annat!Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Säger som Malin - skönt & kul att det blev så bra.
    Ska bli kul att höra i morgon om allt och att få se dina ringar!

    Kramar Monica

    SvaraRadera
  4. Låter bra. Men vad är det som komma skall?!!!

    SvaraRadera