söndag 26 februari 2012

Vilken dag!!

Vårkänslorna spritter i en:))
Efter en härlig morgonpromenad tog jag första frukosten ute i solen i år!!


Jag fick snabbt sällskap:))


Nu känns det verkligen som om det finns hopp om att våren snart är här!!
Jag och Julia hade förresten en mysig kväll tillsammans på mellon i går, men är ganska glad för att vi inte lagt pengar på besöket för ärligt talat så bra var det inte.
Så jag tackar Coop för biljetterna och Susanne och Johnny för efterfesten:))
Njut nu av söndagen
Tjingeling!!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Ok, HUR högt klättrade Jocke för att ta den bilden?? Hahaha!
    Men kul att ha sett Mello live, eller hur?

    Ha en fortsatt skön söndag.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. En fantastisk dag i dag!
    Mello överhuvudtaget har inte varit så bra i år tycker jag, men ändå kul att ni fick se den!

    SvaraRadera
  3. jag vill höra allt om Mello i morrn=)

    SvaraRadera
  4. Hela livet lättar en sån här dag. Själv har jag bakat och kokat soppa inomhus men med solen som sken in gick det som en dans.
    ses i morn/kram

    SvaraRadera