tisdag 19 juli 2011

Jag sliter mitt hår...

..och undrar-
Hur ska jag få er, mina kära läsare att ge mig kommentarer??
På inlägget om den 3:e dagen på sommarrocken har 250 härliga 
läsare varit inne och läst på min blogg.
Vilket jag är oerhört glad och stolt över eftersom det mest är mig själv 
min familj och mina vänner jag skriver om.
Som min son säger -Mamma det är väl ingen som vill läsa det här!
Ibland har han säkert helt rätt, men ibland smäller det till och 
jag ser att det faktiskt är många som är lite 
nyfikna och går in och läser:)
Av de 250 läsarna är det bara en som kommenterat,
Tack för det goa Monica!!
Men nu är det min tur att vara nyfiken, vem
är det som läser min blogg??
Snälla, snälla, snälla kommentera!!!
Om så bara med en :) eller :( så blir jag så glad!!
Så slipper jag kanske slita av mitt hår:))
Vill ju inte gärna bli flintskallig!!


10 kommentarer:

  1. Jag har märkt att ju mer jag själv kommenterar på andras bloggar, desto fler kommentarer får jag tebax...
    Och du är superflitig med att kommentera hos mig, och jag lovar bättra mig... ;)

    Kram Madde :D

    SvaraRadera
  2. Snälla slit inte av dig håret! Blogga vidare för det är kul att läsa och komentera din lilla söta blogg! Ursäkta ordvalet! ;) kram Malin

    SvaraRadera
  3. Sorry!
    Känner mig lite skyldig fast jag har precis hittat hit, tror bara jag har varit inne ett par gånger. Men fortsätt att skriva, spännande att läsa och bra med tipset om äventyrslandet i Halmstad, hade annars tänkt åka dit.
    Ha det så bra o blogga på.
    :-)
    Kram Jessica

    SvaraRadera
  4. Jag läser gärna o vill oxå komentera men det e så omständigt att behöva klicka in kod varje gång o dessutom så vill den inte acceptera den med en gång, därför pallar jag inte att göra det varje gång jag läser

    SvaraRadera
  5. Ha ha nä, jag vill inte att du skal bli flintskallig för allt i världen.
    Jag är en trogen läsare det vet du trots att vi ses & pratar så mycket så finns det ändå mer att veta om dig.

    Nu åker jag till Göteborg - håll tummarna!
    KRAM

    SvaraRadera
  6. Ja läser din blogg och gillar den i massor... Så för allt i världen sluta dra i ditt hår.... Kram Sanna

    SvaraRadera
  7. Här kommer en kommentar från mig. Jag är en kvinna mitt i livet med tre barn mellan 21 år-6 år :-)


    Även jag har fått kommentar av ett av mina barn, tantblogg :-)

    Ha det gott

    SvaraRadera
  8. Hej vännen! Jag är en av dem som smygtittar utan att allt för ofta lämna någon kommentar men det visste du ju redan! Ofta tänker jag att jag ska kommentera men så vill jag ju läsa många olika bloggar och det ska helst inte ta mer än max 5 min att gå igenom de bloggar jag följer och då hinns det liksom inte med att kommentera på alla! Kanske bättrar jag mig kanske inte...
    Många KRAMAR till dig! Och du var rädd om ditt vackra hår//Nettie

    SvaraRadera