fredag 1 juli 2011

SEMESTER!!!

Nu har jag äntligen semester på riktigt!!!
Fyra veckor ska jag bara softa och ha det bra, sen blir det
jobb i tre dagar för att ha 1.5 veckas semester till:)
Stugvistelse, utflykter, stranden, umgänge, god mat, goa drinkar osv.
Hur ska ni ha det på er semester???
Hoppas ni inte får det så här...
...eller så här:)

 Utan att ni precis som jag försöker uppnå den här känslan:)))
Klicka gärna på bilderna så blir de större
(om texten är liten att läsa menar jag, hihi)

3 kommentarer:

  1. Du känner mig, lite nytta gör mig till en nöjdare njutare efteråt.
    Hoppas ni får en riktigt skön semester och att det blir så härligt som du tänker dig.

    Också var texten FAKTISKT jätteliten... och till sist vill jag bara
    säga: stackars Kerstin!

    Många kramar till dig och din familj
    //Monica

    SvaraRadera
  2. Ha en underbar semester Helena!! Själv ska jag jobba ytterliggare två veckor sedan är jag oxå ledig!! Ska bli jätte skönt!! Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Jag ska bara njuta av min semester! Hoppas du oxå njuter av din! Kram Malin

    SvaraRadera