söndag 31 juli 2011

En kväll på stan!!

Som sagt hade vi en kväll på stan i går med härliga vänner!
Vi började med ett litet glas hos Maria innan vi 
tog bussen in till den stora staden:))
Vi hamnade på Mello Yellow på lilla Torg,
där vi träffade fler av våra härliga vänner:))
Vi hade en helt galet rolig kväll som slutade
på Swing inn (precis som det brukar).
Kl. 5,00 var vi hemma, tur att vi inte gör det här så ofta!
Så jag kan säga att idag har det mest varit 
Zzzzzzz i soffan på terrassen:))
Barnen är hos mormor och morfar i stugan och har det bra,
de kommer inte hem från på tisdag 
för i morgon börjar vi jobba:((
Borde kanske ha lite ångest men den har inte riktigt infunnit 
sig ännu, kanske kan det bero på att jag bara ska 
jobba 3 dagar och sen är det semester igen:))
Det ska faktiskt bli skönt att komma igång, det är 
slitsamt att ha semester:) det känns i alla fall så idag, haha!!!

Tyvärr blev alla foto lika galna som kvällen 
så jag fick låna ett på nätet:(
Nej, nu kallar soffan igen!!
Ha en skön söndagskväll!!

4 kommentarer:

  1. Vi missade er precis, varit o ätit middag med svägerskan o man, mycket gott va det i allafall. Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Låter som en lyckad kväll/natt! Ha det gott och jag sa tänka på er när ni jobbar och jag njuter av lata sommar dagar i stugan! Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Låter som att Ni hade en riktig kanonkväll:) Ses en stund på onsdag Kram Kram

    SvaraRadera