lördag 23 juli 2011

Alla tankar...

...går till dem i Norge.
 Det är så oerhört svårt att förstå att det finns så knäppa 
människor där ute som kan göra något så obegripligt.
Så alla tankar går såklart till de drabbade och anhöriga, samtidigt 
som livet här hemma fortsätter precis som vanligt.
Lätt att få dåligt samvete nu i efterhand att vi hade en
så trevlig kväll med våra gamla vänner.
Det var emellanåt som om tiden stått still och många 
gamla minnen återupplivades!
 Jag & Pär
Jocke & Lisa
Det dåliga samvetet fortsatte när jag överallt hörde om katastrofen i Norge, 
samtidigt som Julia och jag åkte för att shoppa.
Är det rätt att man bara fortsätter som vanligt eller borde 
man lägga ner allt för en stund?
Efter lite övervägande insåg jag ju att ingen i Norge har 
en aning om vem jag är och vad jag har för mig.
Huvudsaken är nog att man är medveten och har mänsklig medkänsla.
Så jag försöker glädjas över våra fynd.
Skor på rea från Scorett!
Kul klocka också på rea!
Vi avslutade vår runda på Ikea där man bara 
måste handla Svenska fiskar!!

Önskar er en riktigt skön Lördag och 
ta hand om era nära och kära!!

4 kommentarer:

  1. tack, det va trevligt :-))
    måste vi göra om lite oftare !

    o visst kan du låta livet fortsätta fast det har hänt hemskheter,men jag tänker lite extra på min familj där uppe, då en del av dom bor i närheten.
    Men de va ok :-)

    kram o fortsat trevlig helg :-)

    SvaraRadera
  2. Vilka fräcka skor! Och vist tänker man på dom drabbade i Norge och deras så fort ändrade livsöden! Ha nu en riktigt skön lördagskväll o njut av något gott! Kram Malin

    SvaraRadera
  3. ja skickar osså tankar till de drabbade och de anhöriga! Det e HEMSKT!!!

    Men nu till nått helt annat!!! En rosa klocka???? De var otippat? Det hade ja inte kunnat ana....Jag har nog satsat pengarna på en svart=)

    Rosa klocka passar dig perfekt!!!

    Kram
    //Sarah

    SvaraRadera
  4. Kul att träffa gamla vänner (blir lite sugen på att veta vad det bjöds på...)

    Skorna var klockrena på dig och klockan var häftig - den sticker ut - kan man säga.
    Efter en hel dag framför TV:n i går så var man helt matt av sorg. I dag har jag kommit igång igen, det måste ju bli så.

    Ta hand om dig och din familj
    Kram Monica

    SvaraRadera