torsdag 7 juli 2011

Den här dagen.....

började lite molnigt, så vi passade på att köra och göra 
en massa ärenden och att handla mat.
När vi ändå var i Laholm fick Hannes köra sitt livs första Gokart race.
Behöver jag säga mer är att han - Älskade det!!!
När vi kom hem kom solen och det blev en 
eftermiddag i solen med en drink i handen!!
Sen packade vi lite god dricka och gav oss 
iväg, ner till minigolfen.
Spelade en match som jag tyvärr inte vann:((
Efteråt beställde vi pizzor som vi tog med oss ner till stranden.
för att pizza på stranden är ett måste på semestern:)


 Sen spelade vi lite tennis för att förbränna de där pizzorna:))
Vi passade på att ta vars en ego bild i solnedgången:))



Vill bara säga att vi har en underbar semester!!!!

5 kommentarer:

  1. Men SOM ni myser!!!! Jag blir ju helt avis... Men från och med måndag, DÅ du... ;)))
    Ha det fortsatt gott på semestern!
    :D Madde

    SvaraRadera
  2. Det ser helmysigt ut, hoppas att vädret håller i sig:)Kram Maj-Lis

    SvaraRadera
  3. Det ser så härligt ut varje dag hos er. Aktivt men ändå skönt.
    Sen imponerar det att du får med dig en duk när ni är iväg - det måste jag komma ihåg i sommar.
    En duk ska det va!

    Kram och ha ett skönt fredagsmys (det tänker jag ha = semester, tjoho)
    //Monica

    SvaraRadera
  4. Ja, visst ser det riktigt husmoderligt ut att ha en duk på bordet:)) Vi skrattar varje gång jag lägger på den för det här är ju verkligen inte jag. Men ska sanningen fram så är det morsans och hon har alla grejerna färdigpackat i en ryggsäck så det är lätt att ta med. Där har man lite att lära sig av:))
    Monica ha nu en riktigt skön semester och kram på dig!!

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga dagar ni har haft! Fortsätt nu att mysa o njuta av eran semester! Idag börjar semestern för mig! Härliga veckor ska det bli! Kram Malin

    SvaraRadera