onsdag 13 juli 2011

Med blandade känslor....

...ska vi packa och bege oss hemåt idag!
Vi har haft en underbar semester i mina föräldrars sommarstuga
och jag känner mig precis så där avslappnad och harmonisk 
som man ska göra på semestern.
Mina föräldrar kom upp igår och vi hade en trevlig
och avslappnad eftermiddag och kväll.
Jag hade gärna velat stanna kvar ett tag till, men samtidigt 
känns det rätt skönt att komma hem för
Nu ser jag frammemot Sommarrocken med många bra 
artister som ska vara i dagarna tre!!!


3 kommentarer:

  1. Er sommarstugevistelse verkar verkligen ha varit supermysig.
    Hoppas ni får vädret med er på "hemmafestivalen" också och att det blir riktigt kul.

    Kram, kram

    SvaraRadera
  2. Det låter som att ni har haft det kanon i stugan.... Underbart med semester... Hoppas att det blir bra på Svedalarock.... Fortsätt njut av härlig semester... Kram Kram Sanna

    SvaraRadera